Català
Posseïts3, projecte de Judit Saula www.juditsaula.com
Quan vaig amb cotxe i escolto música he de posar el volum digital en nombre imparell, sinó estic convençuda que alguna cosa dolenta pot passar: un pneumàtic punxat, un atac de cor, s’enfonsarà la carretera, hi haurà una plaga d’escarabats, un accident .. . És absurd però és així. I no estic sola!
Però jo ho tinc tot controlat. Sóc actriu i vinc a fer el meu monòleg.
Idea i creació: Judit Saula
Intèrprets: Joan Ribas i Judit Saula
Direcció tècnica: Cristian Nadal
Agraïments: A Jordi Cortès, Tragant-dansa, NunArt, Adriana Salvat , Joan Galí i a tota la gent que m’han recolzat i ha compartit les seves manies.
L’espectacle té el seu inici en el laboratori de creació dirigit per Jordi Cortès a Tragant-dansa, lloc on es va presentar inacabat el 13 de juny del 2009 dins del marc Nodes de Gràcia.
El 5 de juny 2010 s’estrena a nunArt, col.lectiu artístic per a la investigació, creació i difusió de les arts contemporànies.
Castellano
Posseïts3, proyecto de Judit Saula www.juditsaula.com
Cuando voy en coche y escucho música tengo que poner el volumen digital en número impar, sino estoy convencida de que algo malo pasará, un pneumático pinchado, un ataque de corazón, se hundirá la carretera, habrá una plaga de escarabajos, un accidente … Es absurdo pero es así. Y no estoy sola!
Pero yo lo tengo todo controlado. Soy actriz y vengo a hacer mi monólogo.
Idea y creación: Judit Saula
Intérpretes: Joan Ribas y Judit Saula
Direción técnica: Cristian Nadal
Agradecimientos: A Jordi Cortès, Tragant-dansa, Nunart, Adriana Salvat, Joan Galí y a toda la gente que me ha apoyado y ha compartido sus manías.
El espectáculo tiene su inicio en el laboratorio de creación dirigido por Jordi Cortès en Tragant-dansa, lugar dónde se presentó inacabado el 13 de junio de 2009 dentro del marco Nodes de Gràcia.
El 5 de junio 2010 se estrena en Nunart, colectivo artístico para la investigación, creación y difusión de las artes contemporáneas.
Gracias por el buen rato con el que nos has obsequiado, una manera novedosa de entender los monologos.